MENU
< Zpět

ŠPRT

Vítězem soutěže o nejlepší návrh loga ŠPRT se stala Valérie Záhonová. Obdrží od nás 10 tisíc korun a 10 haléřů z každé prodané plechovky nápoje ŠPRT v roce 2019 a 2020. 

Gratulujeme.

Tento návrh včetně grafiky plechovky nepovažujte za konečný. Celkový design ještě budeme upravovat.

 

 

Energetický nápoj ŠPRT pro Vás připravujeme na příští rok. K dostání pro Vás by měl být na přelomu března a dubna 2019. Pracujeme nyní na 2 variantách. Jedna by měla být více přírodní a jedna více klasická. Průběžně Vás budeme informovat o dalších detailech.

 



Soutěž o nejlepší logo a design plechovky.

 Zdravím všechny, kteří se chcete podílet na vývoji značky ŠPRT.

Pro Vás, kteří se chcete účastnit jejího grafického vývoje (logo a grafický design plechovky), vyhlašujeme soutěž, jejíž vítěz od nás obdrží 10.000 korun a navíc 10 haléřů z každé prodané plechovky nového energetického nápoje ŠPRT.

Jedná se o navržení a grafické zpracování loga, a to včetně slova ŠPRT. Nasledně toto logo “položte”  na přední stranu plechovky s “nějakým” pozadím. 

Jakou máme představu o logu?

Chci Vám ponechat co nejvíce volnosti a Vaši kreativitu co nejméně omezovat.

Přesto Vám však alespoň maličko nastíním svou současnou představu.

Neměl by být (hodně) negativní a možná by mohl mít brejličky. 

Nenechte se však ani mou představou zbytečně příliš ovlivnit. Možná to bude právě Váš trochu jiný pohled, který se mi následně nejvíce zalíbí.

Pro jaké zákazníky je energeťák  ŠPRT určen?

Především pro muže i ženy, kteří se cítí od cca 15 do 40 let, kteří se rádi baví při čemkoli, co dělají. 

Logo (s plechovkou) navrněte tak, aby co nejvíce upoutalo a následně opakovaně přitahovalo 18letého studenta, aby si „toho ŠPRTA chtěl vypít, vytáhnout, vychutnat, vycucnout ap.“.

Návrhy nám posílejte na adresu marketing@dmlife.cz  s předmětem ŠPRT a můžete (ale nemusíte) nám je dávat i na náš FB. 

My ovšem vybereme jeden z těch, který bude zaslán na výše zmiňovanou emailovou adresu a který se nám bude nejvíce líbit pro nové logo (a plechovku).

Návrhy zasílejte do 15. října. 

  Dominik Hašek

 

 

PS: V případě, že by se nám pro nové logo dostatečně nelíbilo žádné Vaše zpracování, tak vítěze nevyhlásíme. Přesto však 5 nejlepších (dle našeho názoru) odměníme nápoji a věcnými dárky.